zaterdag 19 september 2020

Zó woonden wij in de v Spilbergenstraat 131 1 hoog 1962 - 1973.. bekijk de foto's maar eens .... Zijn eigenlijk van iets daarnaast namelijk v Spilbergenstraat 119 2 hoog. Maar het geeft een leuk idee. Wij woonden op 131 1 hoog. Oneven.

Een stukje Geschiedenis en Historie

Amsterdam - Oud West

v Spilbergenstraat 131 - 1 hoog.



Zó woonden wij in de v Spilbergenstraat 131 1 hoog..   bekijk de foto's maar eens .... Zijn eigenlijk van iets daarnaast namelijk v Spilbergenstraat 119 2 hoog. Maar het geeft een leuk idee. Wij woonden op 131 1 hoog. Oneven.

 Rudy Boxman

Tel 074-2919360

mob 0629110164 

rjbteam@gmail.com


V Spilbergenstraat 131 - 1 hoog Amsterdam-Oud West   bij het Mercatorplein en Jan Evertsenstraat 

Zó mooi... vergeet ik nooit meer. 

Ik zat op de het vergeet mij niet - kleuterschool en de Cabotschool ..daar vlakbij.

alles tussen 1962 mijn geboorte jaar ... dus 1967-68 op het    Vergeet Mij Niet kleuterschool

en daarna op de Cabotschool tot 1973 in Amsterdam - oud West. Toen verhuisden wij naar Hengelo in Twenthe.

Eerst op het Olympiaplein 61 in Hengelo Ov - Twente

Woonden met

moeder Coby Boxman J.G. Olivier / Boxman ( Jacoba Gesina Olivier )

vader Koos Boxman  W.J. Boxman ( Willem Jakobus Boxman )

broer Ronald Boxman  R.G. Boxman ( Ronald Gesinus Boxman )

en ik Rudy Boxman   R.J Boxman ( Rudy Jakobus Boxman )












































Geen opmerkingen:

Een reactie posten